Dag 5 & 6: weekend! - Reisverslag uit Xinyi, China van Miss T. - WaarBenJij.nu Dag 5 & 6: weekend! - Reisverslag uit Xinyi, China van Miss T. - WaarBenJij.nu

Dag 5 & 6: weekend!

Blijf op de hoogte en volg Miss

21 December 2013 | China, Xinyi

Eindelijk is het weekend er! Ik ben uit-ge-put. Zaterdag heb ik geslapen tot 15u. M’n kamergenootje (die Xiao Xiao blijkt te heten, niet Zhou Zhou. Je spreekt het uit als sjauw-sjauw) keek verbaasd naar het kleine deel van m’n hoofd dat zichtbaar was boven de dekens. “Have you been sleeping all day?”, vroeg ze. “Um, yeah. And I typed a bit”, zei ik, wijzend naar m’n laptop. Ik had welgeteld waarschijnlijk een uur getypt de hele dag. Max. Haha. Daisy, de vertaalster, kwam ´s middags ook nog even checken of ik er nog was, aangezien ik zowel ontbijt als lunch had gemist. Ik denk dat ze bang was dat ik was ontsnapt, haha. (Wie weet, als ik had kunnen bewegen had ik dat misschien wel gedaan :p).

Op zondag heb ik de was gedaan en m’n kamer schoongemaakt. Dat laatste is nodig omdat er op maandagochtend een “sanitation check” is van de kamers. Richard had me al gewaarschuwd dat je kamer er spotless uit moet zien: bed opgemaakt, vloer geveegd, vuilniszak geleegd en er mag niks ingeplugd zijn in de stopcontacten. Ik laat mijn Inner Perfectionist los op m’n kamer en duik dan weer in bed. Om 22.00 slaap ik alweer. :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miss

...

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 5961

Voorgaande reizen:

17 December 2013 - 16 Januari 2014

Shaolin Kung-fu in China

Landen bezocht: