Shaolin Kung-fu in China - Reisverslagen van Miss T. - WaarBenJij.nu Shaolin Kung-fu in China - Reisverslagen van Miss T. - WaarBenJij.nu

Shaolin Kung-fu in China

Sommige mensen kijken een documentaire, vinden hem indrukwekkend, en gaan dan verder met hun leven alsof er niets is gebeurd. Anderen zien een documentaire en ondernemen ook echt actie. Dat laatste overkwam mij. Ergens vorig jaar zag ik een docu over de Shaolin Kungfu tempel. Vandaag typ ik dit in vanuit mijn kamer in Xinyi City, Jiangsu Province, China. Ik zit voor een maand in een Shaolin Kung-fu klooster waar we 5 dagen per week 6 uur per dag trainen.

Op deze blog lees je mijn verhalen. Enjoy!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2014

Dag 31: De maand is om... maar ik ben nog in China

28 December 2013

Dag 11: Bevroren ramen

25 December 2013

Dag 9 & 10: “Kerstvakantie”

24 December 2013

Dag 8: De eerste dag dat ik huil

23 December 2013

Dag 7: Comfortabel in bed liggen doe je thuis maar
Miss

...

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5960

Voorgaande reizen:

17 December 2013 - 16 Januari 2014

Shaolin Kung-fu in China

Landen bezocht: